In i vardagen igen :)

Nu har jag varit ledig i tre dagar och det har varit väldigt skönt men samtidigt känts lite tomt.. Skönt att komma in i vardagen igen nu! Den här veckan blir det mycket jobb, tummen upp för det :D

Jag har känt mig sliten idag med, haha vart nog en hel del vin i lördags känner jag nu i efter hand ;P
Jag sov till kvart över tio idag då min älskling ringde och tyckte att det var dags för mig att kliva upp.. Glöm din dröm sa jag och sov vidare fram till elva! Väldigt skönt för nu är jag piggare och ska strax gå och jobba ;)

Pratade nyss med mamma och hon hade fått skjutsat in Therese och Melwin på akuten :/ Melwin har haft problem med sin mage ända sen han föddes och nu har det blivit värre, åh jag önskar att jag var hos han nu. Mosters lilla hjärta ska inte behöva lida! Han är bara två år och har redan varit sjuk himla mycket, lider verkligen med honom..
Hoppas det går bra idag och att doktorn kan fixa så att det blir bra snart igen :)

Nu ska jag äta lunch/middag och sen gå till jobbet!

Kommentarer
Postat av: kikki

men vad jobbigt för lillstackarn, hoppas det löser sig!

2009-12-07 @ 15:40:34
URL: http://kikkiiii.blogg.se/
Postat av: Therese Stolt mamma till 2 små killar

TACK gumman

2009-12-07 @ 20:56:26
URL: http://stoltmammatherese.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0