Jag ser det snöar, jag ser det snöar..

Det är mysigt att det snöar tycker jag, känns som att man får lite mer jul stämning när det är lite vitt ute än bara tråkigt höst väder :) Men efter nyårs afton får det gärna sluta snöa och bli sommar..

Nu är jag hemma ifrån jobbet, har satt på mig mina älskade mjukisar och myst ner mig i soffan. Och här ska jag ligga resten utav kvällen, så skönt :) Robin är och tränar så jag får bestäma helt själv över tv dosan, vilket inte händer allt för ofta då all jäkla sport går :P Jag själv tycker att det är kul att se när det är Timrå som spelar men när det är handboll eller tennis, det intresserar mig inte ett dugg! Haha jag fattar inte hur man kan tycka all sport är bra som han gör, han är helt besatt utav det :O

Jag saknar värmen!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0