Jobb och myys :)

I dag har jag jobbat 08.30-17.00. Har varit jätte mycket folk hela dan så har haft fullt upp :)
När jag slutade gick jag hem och väntade på att min älskling skulle komma hem ifrån sin match. Dom vann som vanligt, så roligt för dom!
När han kom hem for vi och köpte med oss pizzor och sedan hem till mamma och åt med hon och Elin :) Super mysigt och det var Robins förslag att vi skulle bjuda dom på pizza idag, gullnosen min :D
Vi blev där bra länge, satt och surrade en massa och så. Åh jag tycker så synd om Elin, hon kan knappt gå eller äta för att hon har så ont efter operationen. Lill gumman, jag lider med hon! Jag hoppas verkligen att hon är piggare i morgon, ikväll har hon bara varit ledsen :/

Nu sitter vi hemma och ska se på film. Har även ett glas rött bredvid mig här ;)
Skriver mer i morgon för nu börjar filmen! Ha en fortsatt fin kväll allihop :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0