Jobbat

Nu har jag nästan nyss kommit hem ifrån jobbet. Har jobbat 15.15-22.00 och jag slapp i stort sett inventeringen, satt i stället bara i kassan och sedan städade jag. Så skönt ;P Hjälpte dom andra lite på slutet men det var bara små grejor som skulle räknas, det värsta är när man ska räkna alla frysvaror, så jäkla kallt!
Jag har inte ätit någonting sen klockan tolv, fikade en lussebulla och en peppakaka lite snabbt på jobbet förut bara med det är ju inte så mättande.. Jag sitter och äter min middag nu, bra matvanor man får när man jobbar sent :O

Snart kommer Robin hem ifrån träningen så jag blir nog uppe ett bra tag till :) Men det gör inget för nu har jag helg! Känns jätte konstigt att jag inte ska jobba något i helgen, har jobbat iaf en dag varje helg nu i tre månader. Ska bli rätt så skönt att vara ledig men jag kommer sakna att jobba :P Tycker det kan vara lite små mysigt att jobba på lördagar, man känner sig som en bra människa på nå vis ;)

I morgon kväll ska vi på julbord uppe på norra berget med Robins jobb, ska bli jätte trevligt och GOTT ;D

Kommentarer
Postat av: kikki

Skönt med en ledig helg :) Ses ikväll =)

2009-12-04 @ 09:16:07
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0