Kallt!!

I morse vaknade jag klockan tio, gud jag fick panik när jag såg vad klockan var och hoppade upp ur sängen och klev upp. Haha för mig känns det som att jag missar jätte mycket av dagen om jag sover längre än nio/tio :P
Jag åt frukost och sedan fick jag för mig att jag skulle dammtorka överallt vilket kanske är något som inte händer allt för ofta! Dammsög och torkade golven också så nu har vi rent och fint inför julveckan :)

Har jobbat 14.00-19.00 i dag och satan vad kallt det var att gå till och från jobbet :O Jag höll på frysa ihjäl..
Nu har jag nyss ätit mackor, får bli min middag idag! Robin åt ute med en kompis och jag hatar att ställa mig och göra någon mat till bara mig, känns skit tråkigt på något vis :P Men mackor var gott det med, fick ett jätte gott julbröd i tisdags utav mormor som hon hade bakat :)

Nu ska jag fortsätta att kolla på bonde söker fru!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0