Ledig idag!

I dag har jag tillbringat min dag med Emelie! Vi har varit nere på stan och ätit lunch på 1891, jag åt en bakpotatis som alltid ;) Var jätte mysigt att sitta och bara surra och skratta en massa, så härligt!
Sedan gick vi och kikade lite i affärer och avslutade med att gå in på bolaget där vi fick världens bästa information utav en söt kvinna. Haha hon kom fram och gav oss tips om vilket vin vi skulle köpa och vilket som var mest lätt druckit och vad som var bäst att ha till mat osv. Haha vi höll på garva ihjäl oss där inne, så himla skön tant :D
Så ja om ni vill ha nå vin tips så kom till mig och Emelie, vi kan det här nu vi ;P

Nu sitter jag här hemma med Robin och Daniel medans dom jobbar. Och om en liten stund när dom har jobbat klart så ska vi väl börja med middagen, blir tacos idag! Är den enda dagen på den här veckan vi äter tillsammans förutom till helgen då så vi tänkte äta lite extra gott idag :)
Sen ikväll blir det vinkväll med tösorna! Emelie kommer bort hit vid halv åtta och då ska vi traska upp till Ziri :D

Have a nice one!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kikar in och säjer hej! Vore sååå kul att träffas nått. Du får gärna ge mig lite vin tips. inte för att jag kan dricka vin just nu men, jag tänkte ju bara vara gravid tills i Maj. Sen efter det så..... hi,hi kram /Camilla.

2009-12-03 @ 13:02:28
URL: http://minamyror.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0