Lite små seg i dag ;P

I går hade vi hur mysigt som helst här hemma :) Började med att Emelie kom hit, vi började fixa med maten och sedan kom Ziri och Daniel hit och då var vi alla så hungriga så vi gick in på förrätten på en gång!

Åt toast skagen till förrätt och till det drack vi Asti som Emelie hade med sig, super gott ;) Till huvudrätten blev det potatisgratäng med kycklingfile, sallad, tzatziki och vitlöksbröd.
Hela kvällen var perfekt, satt och surrade, skrattade och spelade kort :) Lite senare kom Stoffe och Tommy förbi en stund också. Åh jag älskar såna där kvällar, skulle kunna ha så varje kväll :D
Blev ganska sent, klockan var strax efter tre nånting då alla gick hem. Så i dag sov vi läänge, tror klockan var halv tolv när jag kom upp ur sängen och så länge har jag inte sovit på år och dar :P

Är lite små seg, har städat och bara legat i soffan och slappat. Och nu har vi nyss beställt bite line pizza ;) Ska bli sjukt gott! Stoffe kommer hit också och gör oss sällskap ikväll, vi ska se sexan på Johan Falk. Myys :)







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0