Lördag

I går hade vi en jätte mysig kväll hemma hos Robins pappa. Var så roligt att alla var med :) Per och Annika bjöd på tre rätters, så himla gott alltihop! Och eftersom det var lilla julafton så delades det ut julklappar, Robin och jag fick gemensamt paket! Fick presentkort på Boom, åh det kunde inte bli bättre finns ju så mycket fint där :D
Hehe Annika rekommenderade att jag skulle köpa ljus där, sötis ;) Jag älskar ju ljus så det är klart det kommer bli något ljus men ett nytt vardagsrumsbord är det som vi har pratat om ett tag att vi ska köpa. Så nu kan vi lyxa oss med att köpa ett riktigt fint sånt :)

Klockan sju i morse for Robin till Sveg med laget och spelade match (fick nyss höra att dom vann), sedan åker dom vidare till Östersund och sover över där för att spela en match där i morgon :)
Jag själv sov till tio i dag, mycket skönt! Funderade på att gå ut och gå förut men den tanken vände ganska snabbt när jag såg att det är lika kallt ute idag som igår.. Hatar att det ska vara så kallt, man blir inte peppad på att gå ut och göra något :S
Jag tog en inne dag idag, har städat lite i garderoben, slagit in de sista julklapparna, lyssnat på musik och surrat en massa i telefon :)
Ska ta mig en dusch strax och sedan åka till Matfors hem till Therese, Micke och pojkarna. Ska ha lilla julafton där med Pappa, Maria, Oliver och Fanny :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0