Måndag

Igår firade vi min fina lilla syster :) Herregud vad tiden går fort, jag kommer ihåg när hon bara var någon månad gammal som om det vore igår!
Hon fick en massa fina presenter, bland annat jätte fina kläder utav mig och Robin :) Var jätte roligt att träffa alla, surrade en massa och fikade jätte mycket gott som mamma och mormor hade bakat. Mysdag :D

När vi kom hem lagade jag och hjärtat en god middag tillsammans, satt och surrade om allt man kan tänka sig. Så härligt :)
Lite senare kom Ziri och Daniel hit och umgicks med oss, åt ost och kex och myste på!

Lånade några bilder på kalaset ifrån Therese blogg ;) Lite suddiga dock!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0