Årets näst sista dag!

I dag har jag varit hos frissan och klippt mig. Först tvättande hon det och la inpackning och gud vad jag älskar det! Tänk vilken lyx det skulle vara om man hade någon som gjorde de på en varje morgon, skulle vara något de ;)
Jag klippte bort det slitna och fick upp uppklippningen lite, så skönt att få tillbaks volymen igen!
Blev lite shoppning också. Ett par strumpbyxor, glitter spray, en ny mascara och ett halsband :)

När jag var klar på stan for jag hem till mamma och fikade med hon och Elin, satt och kikade lite i nya hm katalogen och surrade lite. Mysigt!
Sedan kom min älskling och hämtade mig, han hade varit på bolaget och handlat inför morgon dagens partaj ;)
Vi for till ica och handlade den delen vi ska ha med oss till middagen, blir tre rätters! Ziri ska börja med köttet redan ikväll så att det hinner ligga i marinaden :)

Nu har vi nyss tryckt i oss en varsin pizza så nu är ja propp mätt :P Ska gå och vika in tvätten nu och sedan betala de sista räkningarna. Alltid lika kul!

Ikväll blir det myys :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0