Nu så har man "jullov" fram tills på måndag :)

I morse var det tungt att kliva upp, hua vad trött jag var.. Men får skylla mig själv för att jag gick och la mig så sent igår :P Har jobbat till 14.00 idag och det har varit himlans mycket folk, så kul!
Vi hade en jullunch på jobbet idag och när vi sitter och äter så lyckas jag spilla ut hela mitt glas med julmust över bordet, så typiskt mig haha! Vi fick iaf ett gott skratt där ;)

När jag kom hem så hade min älskling en överraskning med sig hem till mig, en flaska Asti (som är så sjukt gott) och en flaska rött vin :D Åh min sockertopp kan han ;)
Nu är jag jul ledig fram tills på måndag och det är kvällen innan julafton så vi ska ha en extra mys kväll här hemma. Vi har valt att äta våran favorit mat tacos och till det blir det lite viin :D En liten uppesittarkväll ska vi ha! :)

Hoppas att ni också har möjligheten att slappna av och bara mysa och njuta utav kvällen! <3


Kommentarer
Postat av: kikki

Hoppas ni får en jättemysig kväll, och god jul :D

2009-12-23 @ 18:37:01
URL: http://kikkiiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0