Onsdag

I dag är jag ledig, känns jätte konstigt att vara ledig två dagar i rad mitt i veckan nu när man är van att jobba på..
Visst är det skönt att vara ledig, hinner man göra allt sånt man önskar man hann med oftare men samtidigt så saknar jag att jobba då jag är ledig! :P

Nu sitter jag och Robin och äter frukost och lyssnar på Ziri när hon sjunger Melissa Horn - Fall Fritt, så himla fint så jag tror jag dör! Gumman du är så duktig :D
Vill ni också lyssna gå in på http://zems.blogg.se

Jag ska hoppa in i duschen strax och sedan gå ner till stan och träffa Emelie :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0