Saknar min lilla syster nu..

I går kväll for mamma upp med Elin till akuten för misstänkt blindtarm, sedan har dom varit kvar där för observation och ikväll bestämde läkarna att dom ska operera henne :/ Åh jag fick nästan tårar när jag satt i kassan och läste ett sms ifrån mamma att hon blir opererad.. Lill gumman, jag tycker så synd om hon. Vill bara krama om henne!

Har gått jätte bra att jobba. Vi håller på att surra ihop oss om någon slags julfest som vi ska ha snart, kommer bli riktigt skoj :)
I morgon är jag ledig och då ska jag och Emelie ha en hel dag ute i birsta :) Ska bli jätte mysigt, shoppa, äta en god lunch och surra en massa! En typisk tjej dag ska vi ha ;)

Nu ska jag fika klart här och se lite på tvn, sen blir det natti!

Den här bilden togs för bra precis ett år sedan på Elins födelsedag! På söndag fyller gumman 7 år, jag hoppas hon är lika pigg och glad tjej då <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0