Sov morgon :)

I dag jobbar jag eftermiddag/kväll och det känns jätte skönt på nå vis, ja behövde den här sov morgonen!
Nu har jag nyss kommit in ifrån en skön morgon walk. Jag älskar när jag har tid och ork att ta mig ut på det, man blir pigg och glad utav att komma ut och röra på sig :) Och ett måste är ju att man lyssnar på bra musik samtidigt!

Nu ska jag äta en tallrik med fil och flingor, ett dagligt behov jag har :P
Sedan ska jag bara ta det lugnt här hemma, duscha, äta lunch och så innan det är dags för jobb..

Have a nice day :)

Kommentarer
Postat av: jenny

är också helt besatt i fil och flingor!! har varit de i flera år :P så jävla gott :D

2009-12-11 @ 00:24:41
URL: http://jennyba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0