Väntar in gästerna ;)

I går kväll var jag och Robin på julbord med hans jobb. Åh vad vi åt haha, herregud vad mycket det finns att välja på. Man bara lastar på utav allt varje och sedan när man är propp mätt ja då ska man göra en runda på efterrätts borden också :P
Var jätte trevlig kväll, både åt och drack gott! Robin var nykter eftersom han skulle ha match idag så vi beslutade oss för att inte följa med vidare ut på krogen, for istället hem och såg på film och myste :) Gjorde inte så jätte mycket tyckte jag, förstår att det kanske inte hade varit så roligt för honom att följa med som nykter..

I morse klev jag upp vid nio och gick ner till tvättstugan och slängde i tre maskiner. Och sedan kröp jag ner i sängen med hjärtat och sov vidare ett tag!
Efter frukosten for ut till Kvissle och städade solariet, var in på bolaget och sen for vi in på mitt jobb och handlade lite. Träffade Maria där så vi stog och surrade med hon ett tag, man blir jämt lika glad när man träffar hon! Så mycket energi och skratt som den kvinnan har kan inte annat än bli att de smittar av sig :D

Sedan avslutade vi med en lunch på texas.. Tycker igentligen inte om deras buffe där men vi var tvungen att äta något snabbt så att Robin hann smälta de innan det var dags att fara och spela match!
Nu sitter jag och väntar på att han ska komma hem och säga att dom vann ;) Haha men det tror jag för dom ligger etta i serien och har vunnit fem matcher i rad nu så en vinst idag med tror jag på att det blev!

Ikväll ska vi ha gäster här hemma :D Emelie, Ziri och Daniel ska komma hit på middag hos oss. Ska bli super mysigt :) :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0