Varför så trött ?

Jag är trött jämt, vad är det för fel :S Bara för att man jobbar ska man inte gå och vara trött hela tiden! Kanske man ska införskaffa sig nå uppiggande ifrån apoteket, vet många som äter det och dom säger att det hjälper.

Idag jobbade jag till 14.00 och sedan gick jag hem och tog en powernap och det är inte likt mig, jag brukar aldrig kunna sova på dan. Så ja något fel är det nu, blää jag hatar att vara en tröttis..
Ikväll myser jag hemma med min älskling! Skulle igentligen träffa tjejorna ikväll men ingen av oss är nå pigg så vi tar det en annan kväll istället, har vi något att se fram emot ;)

Vi har nyss duschat här hemma och det måste ju vara bland det mysigaste man kan göra tillsammans! :)
Efter duschen for Robin ner till Ok och köpte en påse ostkrokar till sig också hade han med sig en chokladkaka till mig, åh han vet vad han ska göra för att få mig glad ;) Du är bäst gubben!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0