Vin kväll med tjejorna :)

Vart en riktigt bra kväll igår :D Vi satt hemma hos Ziri först och drack lite vin, åt chokladmousse som Emelie hade gjort också käkade vi lite godis och surrade en massa! Åh det var så himla mysigt, ni är bäst ;)
Och Ziri hade kläds utdelning eller vad man ska kalla det, jag fick ett par skit snygga jeans utav hon som hon använt en gång. Åh det var precis sådana som jag har tänkt att köpa, skit snygga! Vilken lycka man kan ha ibland ;) Jag ska ge hon en peng för dom har jag bestämmt oavsett vad gumman säger :)
Iaf så efter allt surrande och klädsprovningen så gick vi vidare ner till stan. Blev momento och där var det full proppat med folk! Vi beställde en varsin öl och sedan blev det en massa dans, sjukt roligt ;)
Vi var där tills strax innan dom stängde och sedan gick vi hemåt och då gjorde jag världens vurpa haha så typiskt mig! Det fanns typ en enda isfläck på hela gatan och där ramla så klart jag ;P

I dag sov jag länge med min älskling, så mysigt när han också har sov morgon :) Vi har nyss fikat rostade mackor och juice och nu ska jag ta mig en dusch och fixa mig för jobb! Vi har inventering ikväll också och det ska bli så roligt.. Haha det måste seriöst vara bland det tråkigaste man kan göra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0