birsta

I dag har jag varit ut till birsta med mamma och elin :) Och satan vad mycket folk det var där ute, lite annat för vad det är inne i stan! Tycker det är konstigt att folk väljer att åka ut dit istället för att gå på stan och framför allt tråkigt för min del eftersom det inte finns nå jobb för mig då Afmidor inte har nå folk..
Blev lite shopping idag, fick bland annat ett par jätte söta skor utav mamma! Hon är bäst min mamma :D
Hon har även fixat ett jobb åt mig den här veckan. Hennes kompis ska flytta ifrån sitt radhus uppe i granloholm och hon har inte tid att städa ur där själv så då frågade hon om mamma trodde att jag ville och det vill jag så klart! Jag får riktigt bra betalt, känns som att jag hade kunnat gjort det för hälften av pengarna också ;)

Nu har jag lämnat in min mobil också, det är nått fel när man ska prata i den :S Så nu får jag ha en riktigt gammal telefon medans den är på lagning!
Men nu hurni hinner jag inte skriva nå mer här. Ska åka in till stan och se på giffarna ;D
Puss på er

Kommentarer
Postat av: Moa

tack:D ja tycker det är jätteroligt, men det är ju lika mycket fotografens förtjänst ;)

2009-07-28 @ 00:20:26
URL: http://moaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0