borta bra men hemma bäst!

Nu har vi varit hemma några dagar och satan vad skönt det är :) Men om nån vecka lär man nog börja längta tillbaks lite skulle jag tro. Vi hade det ju riktigt bra och roligt innan robin blev sjuk, hade det fortsatt så så hade man inte velat kommit hem så här tidigt.. Men men vi får vänta nu och ladda inför spanien resan i april i stället!

Vi bor nu för tillfälligt ute i viforsen i robins mormor och morfars hus medans dom är bortresta. Det är jätte mysigt att vara där ute, skulle lätt kunna bo där :)
Igår morse hann vi mer eller mindre bara äta upp frukosten så plingar sundsvalls tidning på dörren för att de ville intervjua oss om vad robin varit med om. Vi tyckte att det var okej att ställa upp på det så vi berättade om hela händelsen och hur nära det var att han inte skulle klara sig. Också spelade dom in det så igår klockan tre och fyra på eftermiddan så det med på radio guld :P
Och idag är det med i tidningen. Jag vet inte riktigt hur dom lyckades med att få mitt efternamn till källman men ja det står då det i tidningen iaf :O
Efter intervjun for vi in till stan och åt lunch, handlade lite mat och sen hem till mamma och hälsa på hon och elin en sväng. Och sen på kvällen hade vi middag hos oss med stoffe, rasmus, ziri och daniel och sen kom kg till oss och gjorde oss sällskap :) Hade en riktigt trevlig kväll med vin, öl och lite annat gott!

I dag är jag hemma hos mamma och umgås med hon, elin, therese, melwin och lilla noel som är en månad gammal nu :) Åh det är så mysigt att ha blivit moster till en till liten plutt, han är så go. Har suttit och myst och gosa med han nu i över en timme :D
Jag blir här idag och ska förmodlingen sova kvar här också. Robin ska på fest i stöde ikväll och då vill ja inte sova ute i huset själv ;P 
Det lutar åt utgång för min del ikväll också. Men jag har feber och ont i lederna idag, trodde att feber hade gått över förut men det var nog bara alvedonen som lurade bort den :S Jag ska avvakta framåt kvällen och se hur det känns då, har ju tjatat på att få med lisa ut ikväll fast än att hon ska jobba i morgon hehe så då vill jag ju göra det nu också. Var ju en månad sen vi sågs nu så det vore riktigt skoj!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0