halluuu

Får be om ursäkt för att det har blivit dåligt med bloggandet nu, jag får skylla på att det är sommar ;)

I onsdags blev det utgång med lisa. Vï var på olearys och där träffade vi en hel drös med folk, riktigt roligt att träffa alla igen! Mot slutet hör jag att robin ropar på mig, då sitter han på bks uteservering så då gick jag över dit och satt och surrade med dom ett tag :)

Vi vaknade upp bakfull på torsdagen och sen var man seg hela dan. For och käkade en varsin pizza och sen vidare till ljudal där robins familj har stuga. Och där stannade vi i två nätter, har myst och ätit god mat, druckit en hel del alkohol, spelat kort och så med alla där. Är alltid lika skönt och trevligt att komma dit :)
När vi var på väg hem igår så for vi sörforsvägen så vi for genom matfors och där stannade vi till på dannes kiosk och åt en varsin mjukglass, var flera års sedan jag åt en glass där sist :P
När vi kom hem var det bara att byta om och packa för då skulle vi ut med båten här på alnö. Blev fest med en massa folk på en ö här ute. Vi var riktigt många, grillade hamburgare, spelade strandfotboll och åkte wakeboard. Hade jäkligt roligt och fulla blev vi, slutade med att jag och robin hamnade i en annan båt när det var dags att åka hem haha.
Var nog hemma vid två skulle tro och då var vi frusna så jag och robin la oss och bubblade vilket inte alls var nå smart när man var i det tillståndet som vi var. Båda somnade i babet :O Haha vi både rusade upp för att vi var så chockad över hur vi kunde somna där.

I dag är man seg kan jag lova, hua har blivit mycket alkohol den här veckan ;P Men det blir väl lätt så när man är ledig och inte har nå jobb att anpassa sig till!
Nu ska jag gå upp och vara lite social, skriver mer i morgon :)
Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0