jag visste att du skulle fixa det har alskling!

Nu ar vi antligen utskriven ifran sjukhuset och det kanns sa fruktansvart skont!
Ni skulle ha sett robin nar doktorn kom in i morse och sa att varderna har stigit ytterliggare, han bara hoppade upp ur sangen och kladde pa sig och borjade sjunga. Det var sa jakla roligt att se att nu har den ratta friska robin kommit fram igen :D
Vi har precis fatt besked om att det gick att boka om varan biljett hem sa pa mandag aker vi ifran bali till bangkok och sen da pa natten mot tisdag aker vi darifran hem till sverige!
Vi tankte ga och fira med pizza nu innan vi aker med baten tillbaks till gili dar vi har vara vaskor och sen stannar vi kvar tills i morgon for att sen aka till bali och vara dar dom sista dagarna :)

Tack alla for alla fina sms och allt stod vi har fatt, det har varit guld vart ska ni veta <3
Vi hors snart igen! Puss & kram ifran oss :D

Kommentarer
Postat av: Ziri

Åh, vad skönt att höra!

Är så himla glad nu, när jag vet attd et blivit bättre!



Längtar efter er sjuukt myckey!!!!

2009-07-02 @ 12:03:58
URL: http://zems.blogg.se/
Postat av: Linda

Gullig du ar gumman :D Ja man har varit riktigt orolig , har helt arligt aldrig kant mig sa radd som jag varit dom har dagarna!

Men nu gar det at ratt hall och snart ar vi hemma igen, ska bli tryggt att komma hem nu kan jag lova!



Hoppas att allt ar bra med dig gumman, saknar dig/er jatte mycket! Ses vi inte pa tisdag sa lar vi nog traffas pa onsdag :D <3

2009-07-03 @ 12:36:31
URL: http://lindakallberg.blogg.se/
Postat av: Therese Melwins & Noels Mamma

åååååååååååå nu längta vi efter er..

Skönt att ni är på hem gång.

2009-07-03 @ 13:56:01
URL: http://livetsommammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0