jobbat idag :)

I morse klev jag upp med robin och åt frukost och sen skjutsade jag honom till jobbet och därefter for jag till radhuset där jag ska städa ur. Har städat och skurat som aldrig förr hela dan :P Mamma och mormor kom förbi med fika och hjälpte mig lite också, sötisar ;)
När jag kom hem började jag med maten så den var klar tills grabbarna kom hem. Gjorde egen pasta carbonara med vitlöksbröd till och det vart riktigt gott måste jag säga fast att det var första gången jag gjorde på det reseptet! Är roligt att prova nytt :)
Ikväll blir det bara lugnt, vi ska ladda ner en film och mysa :D Jag är skit sugen på glass så jag hade tänkt att flörtas lite med min käre pojkvän och få han att fara och handla det ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0