seg idag!

Hade det riktigt skoj igår hos sanna. Hon hade fixat skit mysigt med partytält och grejer :D Var meningen att robin skulle komma lite senare men så skickar han sms att han fått feber efter att han varit ute och fiskat med grabbarna så han ville bara krypa ner och lägga sig. Men så gullig som han är så väntade han tills då han skulle hämta mig! Vid tolv drog typ alla in till stan, vissa skulle hem och andra på krogen och då bad jag robin komma och hämta mig. Hade jag hängt med in på krogen hade jag varit tvungen till att ta bussen och sedan gå en bra bit själv i mörkret för att komma hem, eller ja hem till stoffe där vi bor just nu :P
När vi kom hem bäddade jag ner min älskling i soffan, han frös samtidigt som att han var alldeles kokhet. Jag gjorde i ordning te till han och satt och pussade på han jätte länge, lill hjärtat mitt jag har sett nog av att se han vara sjuk nu!

I dag har jag haft min segaste dag på väldigt länge! Har haft feber, ont i halsen vilket jag måste ha blivit smittad av robin i natt plus bakis på det, hua vad hemskt det är när man mår så här.. Men jag hade iaf roligt igår och det är huvudsaken ;)
Nu ska vi se film, äta glass och dricka cola :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0