Sool :D

Igår jobbade jag och gjorde klart det mesta borta i radhuset! Vid halv tolv for jag hem till mamma och duschade för att sen åka på möte på arbetsförmedlingen. Var rätt så intressant möte fast än att man visste ungefär hälften om vad de pratade om. Jag fick även reda på att jag ska gå med i a-kassan nu även fast jag bara jobbar extra. Jag har trott och hört att man ska ha som en fast anställning för att kunna vara med där men tydligen inte :)

I dag var det meningen att jag skulle göra klart allt där borta men då hade dom som har flyttat ut inte hunnit med att tumt och hämtat allt så jag får göra klart det i morgon istället..
Har gjort lite annat nytta idag som varit på banken, postat ett cv och lite så. Och nu är jag hos mamma, har precis duschat och ätit lunch. Funderar på att sätta mig ute i solen ett tag och sen kanske gå ner till stan en sväng om jag hinner :) 


Kommentarer
Postat av: fanny

hurru? :)

Ska du på the voice den 15 augusti ? :)<3

2009-08-03 @ 01:05:45
URL: http://barafaanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

jaa, för jag och felicia får inte åka utan en vuxen :S så om du skulle dit så vare nån där iaf :S:S:S:S:S:S:S:s

2009-08-03 @ 17:38:57
URL: http://barafaanny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0