tisdag

I söndags vaknade jag upp hos mamma och var pigg redan klockan åtta så då tog jag mig en lång morgon prommis och sen ringde jag robin och fråga om han ville ha hämtning ifrån stöde. Så snäll som jag var så hämtade jag honom och han var då hyffsat sliten och bakis efter deras festande.. Var ganska roligt att retas med honom då ;)

Blev pizza också var vi på giffarna och det var bland den tråkigaste matchen jag varit på. Hände ingenting!

Nu bor vi ute på alnö och  är hundvakt här åt två sötnosar :)
Igår när robin skulle åka och jobba så tog han med sig ena hunden dit och jag tog med lilla ellie in till stan, hon fick följa med mamma och elin upp till norra berget och busa där medans jag var nere på stan och tog en fika med tjejorna!
Var jätte roligt att träffa dom, var över en månad sen sist. Åh jag saknar dom redan igen hihii :D
Efter jag varit nere på stan och fikat med dom, varit på banken och forex för att växla tillbaks lite pengar hämtade jag tillbaks ellie hos mamma och sen for vi ut till alnö och då mötte vi robin som försökte klättra upp med stegen för att ta sig in i huset :P Ingen av oss hade någon nyckel och dom hade glömt att lägga ut nån så det var bara för robin att klättra upp och gå in ballkong vägen haha men tur var ju att den dörren var öppen annars hade vi inte kommit in.

Vi hade en riktigt myskväll igår. Bubblade, drack vin och åt chips och dipp och ostkrokar! Jag som inte är någon chips älskare annars men igår var det hur gott som helst ;P
I dag håller jag på att skriva i ordning ett cv som jag ska lägga in på arbetsförmedlingen. Måste ha ett jobb nu innan jag får nå fel! Var ju inte meningen att vi skulle komma hem så här tidigt så jag har inte fixat något jobb för sommaren och det känns ju inte alls nå kul nu :/
Men men det är väl bara att ligga i och söka typ varenda jobb som finns..


Kommentarer
Postat av: Camilla

Herre gud vilken resa!! oj,oj,oj... Skönt att allt gick bra till slut! kram / Camilla.

2009-07-17 @ 21:19:11

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0