Tjingeling ;)

Gud vilken dålig bloggare jag har blivit känner jag, måste bli skärpning! :)

I veckan har jag lagt ner en hel del tid på att kolla upp lite om lälingsutbildningen och så, så ja jag får se hur det blir! Håller tummarna :)

Igår på dan for jag och hälsade på robin på jobbet och kikade i deras nya lokal som dom fått och sen följde jag med dom ut och käkade lunch.
Sen på kvällen var vi bjudna till stoffe på middag och lite vin ;) Var han, jag, robin, rasmus, tommy, matilda, anton, ziri och daniel. Åh det var så roligt att träffa matilda, var ett bra tag sen sist! Och det var kul att hon hade med sig anton också, dom är så jäkla söta tillsammans :D
Riktigt mysigt hade vi, surrade och hade det trevligt och jag tror att alla blev rätt så dragna innan det var klart haha. Mot slutet så satt jag och ziri och käkade en massa chips och ostkrokar samtidigt som vi höll på att somna ;)

I morse vaknade jag av att matilda ringer och låter dö pigg, då var hon på väg till jobbet haha galning :P
Efter ett tag hörde jag att ziri och daniel också var vaken så då gick jag och robin upp och jag tror att alla var lite seg hehe.
Rasmus kom på att han ville åka till matfors på någon motor affär för då var han sugen på att köpa en fyrhjuling så jag, robin och stoffe följde med dit och kikade också blev det så klart en bakis pizza på spice ;)
Nu är jag hemma hos mamma. Ska lägga mig i ett bad om ett tag och sen ikväll blir det grillfest hos sanna i klingsta :D


Kommentarer
Postat av: Moa

men tack så mycket, vad söt du är :D glad jag blir! :)

2009-07-25 @ 19:52:13
URL: http://moaengstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0