tråk väder..

I går var jag hos frissan och fixade håret, känns skönt att ha fått lite liv i det igen. Var så slitet och blekt av solen! Dock har jag inga slingor i håret nu så det känns lite mörkt, men ska nog beställa tid för det om nån vecka.
Hittade även två tröjor och ett linne på rean vilket var en himla tur, jag som aldrig brukar ha turen med mig att lyckas hitta något på rean :P
När robin slutade jobbet for vi hem till hans mamma och åt middag med dom och sen for vi upp hit till robins mormor och morfars hus, dom kommer inte hem fören i morgon så vi ska vara här tills dess och sen ska vi bo hos mamma medans dom är borta fram till på söndag! Hehe det är en himla åkandes på oss hit och dit, man har en stor väska som man åker och far med överallt. Längtar så mycket tills då vi får flytta hem till lägenheten igen för det blir ganska så påfrestande i längden att inte kunna landa och ha sitt eget..

I dag har lisa varit här och hälsat på mig :) Har fikat, surrat lite skit också hjälpte jag hon att sätta om hennes löshår. Mysigt att du kom gumman!
Sen när hon for så kom robins mamma (carina) och lilla lotta hit och ville ha med mig på en prommenad så vi tog oss en ganska så rejäl prommenad runt här, var jätte skönt ute då också :)
Ikväll är robin ute och fiskar med grabbarna och elisabeth har nyss varit här hos mig, jag hade lovat att noppa hennes ögonbryn så nu är dom fina igen :)
Funderar på att göra mig lite te och krypa ner under en filt framför tvn nu, vart jätte frusen av..

Och idag har ju matilda kommit hem ifrån tunisien också :D Jag saknar dig jätte mycket stumpan, hoppas vi kan ses i morgon! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0