börjar närma sig nu :D

I dag har jag varit nere på stan och fikat med lisa, malin och sanna :) Var jätte roligt att träffa sanna, händer alldeles för sällan nu för tiden.. Men ska bli ändring på det när jag kommer hem! <3
Vi kikade runt lite på stan, blev ingen shopping för mig (duktigt) jag såg hur mycket snyggt som helst som jag ville ha men jag får inte köpa något nu. Gick istället till banken för att sätta in pengar! Varenda krona jag har nu är till resan förutom till alkoholen som måste inhandlas tills på onsdag och torsdag :P

Vad har hänt mer idag ? Har gått runt sidsjön, sytt upp studentklänningen och försökt att få någon kontakt med robin men det går skit med det! Dom har ingen teckning ute på gili öarna där dom är nu så kommer kanske inte kunna prata med han fören på fredag :O Jag har resfeber som fan nu och inte blir det bättre utav att vi inte kan prata, måste kolla upp lite saker och planera med han om vart och när vi ska träffas..
Jaja det går inte att göra så mycket åt, hoppas bara att han kan komma in på internet nått så vi kan prata där åtminstonde!

Nu blir det varma mackor, oboy och film!
Puss på er ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0