Fullt upp i dag!

God morgon :)
I dag har jag massor som ska fixas! Måste ner till forex och växla pengar, packa resväskan, städa ur mitt rum så elin kan flytta in dit igen nu när åker också ska jag åka och handla med mamma det sista inför middagen och det i morgon och så..
Och vid typ halv sex åker vi till malin och grillar med klassen och klä lastbilen så den är snygg tills i morgon :D
Sen när allt är klart åker vi in till stan och sätter oss på någon av krogarna och peppar inför i morgon ;)
Ända som känns skit nu är att det regnar och att det förmodligen kommer att bli regn i morgon med, fan så jäkla typiskt bara för att vi ska ta studenten :O Men men vi får väl stå där med paraply och bli äcklig i regnet då, kul kommer vi iaf ha oavsätt väder ;D

Nu måste jag sätta igång så jag hinner med mig idag, men vi hörs säkert något ikväll! Puss babes ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0