Halloj! :)

I dag har vi ocksa legat pa stranden en stund, ar jatte varmt skont har :) Haha jag maste faktiskt beratta att jag borjat dricka ol, jag som vanligtvis aldrig dricker det for jag inte tycker det ar na gott haha men har i varmen ar det jatte skont och gott att ta en kall "bira" ;) Och nu ikvall har vi varit och bowlat, var grymt roligt :) Ska strax ga ut och ata men tankte skriva lite grann har forst!

I torsdags sa tog jag studenten och det var bland den roligaste dagen i mitt liv :D Jag hade sa jakla roligt, var skont drag pa alla och ja allt var perfekt!
Nar vi springer ut till trappan traffade jag mamma och alla andra som var med pa min mottagning, och sen efter en stund kommer robins mamma, ingemar och hugo fram och grattar mig och ger mig en ros och present :) Var sjukt roligt att se dom, kramade om alla tre pa en gang! Och sen bara efter nagon minut kommer ziri och daniel fram och hanger en ros pa mig plus att dom hade en stor bukett med 10 roda rosor som var ifran robin och ett jatte fint kort i. Jag kunde inte halla mig ifran tararna da, vart helt rord haha :) Allt vart sa kansligt och sen da ser jag att carina (robins mamma) ocksa borjar torka tarar, ah hon ar sa sot! :D Jag hann tyvarr inte stanna och prata med dom na lange for vi var tvungen att ga med alla andra till lastbilen. Och dar blev det full fart kan jag lova, vi sjung och vi sjung och skalade haha man ville inte kliva av nar vi var klar :P
Men det var vi sa illa tvungen ju. Jag akte hem och da blev det middag, fika och present oppningar ifran slakt och lite vanner :) Tusen tack alla for den dagen, ett minne for livet!










Kommentarer
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

ååååååååå vad fin du va på studenten gumman.. Så vacker som alltid vi saknar dej..Synd du inte hann träffa noel

2009-06-16 @ 08:30:48
URL: http://livetsommammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0