Hallojsan!

Vi har det jatte bra har ute pa gili! Ar en mysig liten och vattnet ar alldeles klar blatt, man kan se botten rakt igenom det. I dag har vi varit ute och snorklat och det var verkligen en fin utsikt kan jag saga :)

Pa midsommar afton sa tog vi oss en prommenad runt till andra sidan av on och dar tillbringade vi restan av dagen med pizza och ol ocksa spelade vi lite kort och hade det riktigt mysigt! Sen nar vi kom hem duschade vi och fixade oss for en liten ute kvall pa en utan krogarna, en drink kostade typ 10 kr sa man kande ju att man hade rad att dricka nagra stycken da hehe ;)
Nu borjar internet hanga sig har igen, ar jatte dalig uppkoppling har ute pa on :/
Men lite bilder ifran veckan som varit tankte jag bjuda pa i alla fall, dock sa gick det inte att lagga upp alla for att internet ar sa segt. Har tagit en timme nu for att ladda upp dom har bilderna bilder :O
Men men resten kommer nasta gang! Puss pa er :)











Kommentarer
Postat av: matilda

åh vad härligt ni verkar ha det :D <3<3

2009-06-21 @ 17:02:35
URL: http://matildaw.bloggagratis.se
Postat av: Mama C

Hej! Vad roligt att få se lite bilder från paradiset, ni ser ut att ha det underbart. Kul att få se min "bebis" för första gången på månader... Har googlat på Gili öarna och läste en artikel om att de bl.a gör fint hantverk där. Nåt för Robin? Säg till honom att googla lite, Gili verkar ju inte så exploaterat, så där kanske finns chans att hitta fina lite speciella grejer? Inredningsprylar med etno-stuk funkar nog att sälja! Vad bruna och fina ni är! Här har vi oxå haft sol idag, skööönt. Ha det nu så gott, kramis till er båda. Mams o Ibbe

2009-06-21 @ 17:37:46
Postat av: Therese Melwin & Noels mamma

ååååååååååååå vad mysigt ni verka ha de... man ser att ni hör ihop... hälsa.

2009-06-21 @ 19:23:48
URL: http://livetsommmammma.blogg.se/
Postat av: Mama C

Hej igen gullisar. Här kommer en länk till artikeln om Gili öarna som jag läste:

http://www.destination.se/resmal/asien/indonesien/article360937.ab



Kram

2009-06-21 @ 19:32:19
Postat av: Linda

Tack vad gulliga ni ar! :D



Vad roligt att du har hittat hit carina. Jag ska halsa robin det, ar nog nagonting for honom det dar! Vad skont att ni ocksa har fatt lite sol hemma. Du far halsa alla i familjen ifran oss :) Kram kram

2009-06-22 @ 11:43:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Maria

Hej :) När jag ändå är inne hos dig och läser lite så tänkte jag rekomendera en ny blogg som har öppnat. Den är perfekt för dem som vill ha hjälp med en ny layout till sin blogg. Denna blogg kan även hjälpa till att piffa upp hela bloggen. Men all info hittar du på bloggen så gå in och titta vet ja. Länk till bloggen har jag skrivit där man ska skriva sin länk :) Välkommen

2009-06-27 @ 09:37:57
URL: http://smdesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0