I bali :)

Nu ar jag antligen hos robin och det kanns hur underbart som helst! :D
Resan hit gick jatte bra, jag var narvos som en tok men allt var skyltat jatte bra i bangkok sa det var inga problem. Efter 17 och en halv timmes resa sa kom jag antligen fram i bali och da var det en massa olika kontroller jag skulle ga igenom och papper som jag skulle fylla i for att vara i landet, och det var inte det lattaste :P Men till slut sa fick jag hamta vaskan och ga ut och da springer robin fram till mig och gud vilken skon kansla det var, han var 1000 ganger snyggare ocksa an vad jag minns haha ;)
Vi bestallde en taxi till varat hotell och da lag vi bara och myste och kramades, ah det ar sa skont att antligen fa vara med han igen!

Idag har vi legat pa stranden hela dan, ar jatte jatte varmt och fint har :)
Jag hinner inte skriva na mer nu. Men jag hor av mig snart igen, maste ju beratta och lagga ut bilder i fran studenten ocksa ;)
Ha det bra alla sa lange! PUSS


Kommentarer
Postat av: matilda

jag har smsat dig som en dåre men smsen verkar inte komma fram? skönt att läsa att du har det bra. du kan väl höra av dig när du kan? :) hälsa robin :D <3

2009-06-14 @ 17:04:11
URL: http://matildaw.bloggagratis.se
Postat av: Ziri

ÅÅÅH gud vad skönt att höra, gumman :D

Vad glad jag är för din skull! Hoppas ni har det jättebra :) Sköt om er nu och hälsa robiN!! :)

Puss å kram hjärtat!! <3

2009-06-14 @ 21:01:29
URL: http://zems.blogg.se/
Postat av: Lisa

Åh gumman! Saknar dig redan, gud vad skönt att allt gick bra med resan och så, hälsa Robin och hör av dig när du kan! :D Jag älskar dig lillvännen <3

2009-06-14 @ 23:36:18
URL: http://lisamarielind.blogg.se/
Postat av: Linda

Ah alsklingar vad sota ni ar :D Jag har skaffat ett kontant kort nu men kommer inte ihag nummret just nu haha, men ni far det ikvall :D Hoppas att allt ar bra med er dar hemma! Saknar er redan! Synd att det ar sa dyrt att skicka sms och ringa for mig. Robin halsar sa mycket tillbaks till er ocksa. Vi ska nu ga och ata lunch och ta en bira haha olen ar jatte god har, jag som hatar ol i vanliga fall men har ar det jatte gott med en kall ol i varmen ;) Vi hors snart mina pinglor, jag alskar er <3

2009-06-15 @ 08:35:07
URL: http://[email protected]
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

Tack älskade syster för den jätte fina presenten.. :D

Skrev ett mejl och tackade dej. Noel blev så fin i den men bajsade dock ner sej innan jag hann ta kort när han hade den på sej så nästa gång när han ha den så ska jag flera bilder och mejla dej gumman så du få se.

Förstår du vill snusa på han men han finns kvar då du kommer hem. Skönt att höra du är framme och resan gick bra. Jag saknar dej massor va tomt utan dej på BB denna gång gumman.



Men jag ser fram emot att träffa dej snart igen...



Älskar dej syrran pussar

Hälsa Robin och ta hand om varandra..

2009-06-15 @ 09:02:37
URL: http://livetsommammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0