Less på den här designen nu!

Nu vill jag ha en ny design på min blogg men jag fattar mig inte på hur man gör :P
Är det någon som skulle vilja hjälpa mig eller kanske vet av någon som är duktig på sånt ? :)

Idag har jag varit nere på stan och handlat lite saker till resan, fanns tyvärr inte min storlek kvar i den bikinin som jag vill ha så ska åka ut till birsta och kika på den någon dag! Jag tror jag seriöst har 15 stycken, jag kan inte låta bli att köpa sånt där det är samma sak med underkläder. Skulle kunna köpa hur mycket som helst, så fort det kommer in något nytt som jag tycker är snyggt så är det bara ett måste att ha dom :P
Men i år så tror jag att jag nöjer mig med att köpa en bikini..
Har även handlat en present till lilla bebisen som kommer i slutet på nästa vecka, åh tänk att jag ska få bli moster åt en till :D Tycker det ska bli jätte roligt! Jag håller tummarna bara på att jag hinner åka upp till bb och träffa den innan jag åker men det går inte att göra någonting åt om det inte blir så. Jag tror inte att jag och robin blir borta så länge ändå så hinner träffa och gosa på den medans den är en liten plutt iaf :)

Nu ska jag gå över till grannen och hjälpa han att få upp nyckeln ur hans altan, klanten har tappat den där så vi ska försöka fiska upp den med en krok som jag hittade här hemma haha :P
Puss på er!

Kommentarer
Postat av: matilda

haha låter som om att jag är din granne ;)

2009-06-02 @ 17:38:31
URL: http://matildaw.bloggagratis.se
Postat av: Linda

haha ja faktiskt, det är en typiskt matilda grej ;P

2009-06-02 @ 21:29:45
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0