lycklig linda :D

God dagens ;)

Jag kom pa att jag maste ju beratta om att i torsdag under min student dag blev jag ju moster till en liten grabb till :D Jag hann tyvarr aldrig aka och halsa pa dom nagonting eftersom jag hade fullt upp med mitt den dagen och sen i fredags sa for jag halv atta till arlanda.. Men jag har fatt sett bilder och han ar hur fin som helst, exakt som store bror melwin :) Langtar verkligen tills jag far traffa han, sa mysigt att snosa pa bebis! Han har fatt ett namn ocksa som ar noel, skit gulligt. Hoppas jag och robin hinner komma hem och vara med pa hans dop har i slutet pa sommaren :)

I dag har vi bokat en bat resa till gili oarna dar peter ar. Ska blir roligt att traffa han, ar en utav robins barndoms kompisar! Vi ska stanna dar till den 15 juli och sen far vi se vad som hander :)
Ska tydligen vara jatte fint dar ute pa gili sa det blir nog mysigt att vara dar. Ar dock valdigt dalig internet uppkoppling dar sa kommer kanske inte kunna uppdatera mig sa ofta! Men jag har redan hunnit knappa en massa kort och jag lovar att det kommer blir mer sa nasta gang jag skriver kommer jag nog lagga ut lite har sa ni far se hur vi har det ;)

have a nice one!!



Kommentarer
Postat av: lisa

åh vilken goknopp :) jag måste få ditt nr så man kan smsa till dig! <3

2009-06-16 @ 11:28:33
URL: http://lisamarielind.blogg.se/
Postat av: Camilla

Hej Moster Linda! gud vad söta syster söner du har! Var rädd om dig gumman, vill gärna ha en hel Linda att träffa när du/ni kommit hem. många kramar Camilla med familj.

2009-06-17 @ 20:27:17
Postat av: Mama C

Hej!

Nu har jag hittat till bloggen (fick adressen av mamma Lotta) Roligt att läsa att ni har det bra. Jag tänkte ringa till er imorgon (midsommarafton). Ha det fortsatt underbart i solen, här fryser vi... Kramar till er båda

2009-06-18 @ 18:43:55

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0