måndag

I går morse vaknade jag tidigt som fan, tror klockan var sju :P Också var man ju så där lagomt bakis, hua..
Men det var morsdag så det blev mys frukost med familjen och sen kom therese och melwin hit och umgicks med oss hela dan :)
Sen på eftermiddagen var vi på middag hemma hos mormor med kusinerna! Åt inbakad fläskfile, pressad potatis och en sommrig sallad till. Sen fikade vi tårta som hon hade bakat med färska jordgubbar på, åh så gott det var! Perfekt att åka bort på middag när man är bakfull haha jag åt som om jag inte hade sett mat på flera dar tror jag :P
När vi kom hem färgade jag och gjorde slingor på mamma och sen blev det en ganska tidig kväll för mig :)

Nu har jag nyss ätit frukost och funderar på att gå ut och lägga mig på en filt och sola lite. Tror lisa skulle komma upp och sola med mig också :)
Men nu först ska jag ringa min älskling! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0