mysdag<3

I morse klockan tio var jag nere på elins skola och kollade på hennes festival show. Åh dom var så duktiga allihop, dansade och sjung :)
Var där lite mer än en timme sen vart det kallt så jag tog med melwin hem för att värma oss och äta lite lunch. Var jätte mysigt att få vara med han själv, lill plutten min :)
Efter ett tag kom mamma, therese och mormor hem och då fikade vi glass och mango och sen klippte jag mormor! Skönt att få en liten extra peng ibland ;)

Therese och melwin har varit hos hela dagen, hur mysigt som helst! Kommer kanske inte träffa dom något mer förren jag kommer hem..
Så nu på eftermiddan så har vi haft middag här hemma med dom och firat mig eftersom dom inte kommer att kunna vara med och fira mig på studentdagen!
Vi åt jätte mycket gott. Advokado med skagenröra till förrätt och sen blev det potatisgratäng med fläskfile och sallad, och till efterrätt så blev det morotskaka som mamma bakat. Så nu är jag så mätt att jag tror jag spricker snart haha :P
I studentpresent så fick jag pengar till resan och ett skit fint kort på mig och robin som dom hade förstorat och satt in i en snygg svart ram, åh det var skit gulligt! Verkligen något personligt :) <3

Nu har dom precis åkt hem! Ska ta mig ett bad och göra ansiktsmask och sen blir det bara en hemma kväll för mig eftersom jag ska upp och jobba i morgon. Är många som ska ut på studentfesten men jag var ju ut i förrgår jag, känner att jag behöver en lugn kväll nu så jag är pigg i morgon ;P
Men ha så skoj alla ni som ska ut :D ciaao

Kommentarer
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

Tack älskade syster för idag..:DHoppas du blev nöjd. Vi älskar dej och kommer sakna dej massor...

2009-06-05 @ 19:39:23
URL: http://livetsommammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0