söndag

Tjabba :)

Igår jobbade jag för fullt på dan, vi hade jätte mycket folk så tiden bara rann iväg!
När jag kom hem vid fem bytte jag bara om och packade lite inför en liten mystripp ut till alnön med matila och lisa :)
Vi for först till city gross och handlade till grillningen och en massa chips och godis. Och sen när vi kom ut till matildas stuga som ligger ute i tranviken så var hennes söta mormor där och höll på att bädda och fixa åt oss ute i lill stugan som vi skulle sova i. Åh det var jätte mysig stuga och den låg alldeles vid vattnet så det var jätte fint läge och allt också!

Vi var jätte hungriga när vi kom så vi började grilla och fixa maten på en gång. Också hade vi med oss en massa vin så vi drack en hel del sånt under kvällen med, svin mysigt!
Efter maten så fikade vi kaffe och glass som matildas mormor bjöd oss på :D Hela kvällen var hur skön som helst. Vi surrade och surrade, kollade på film och åt en massa gott och drack ännu mera vin. Till slut var klockan jätte mycket så vi gick ut till den lilla stugan för att krypa ner och lägga oss. Och ja vi somnade nog inte förns efter tre någon gång :)

I morse när vi vaknade gick vi in och åt frukost och sen gick vi ner till vattnet, var synd att det blåste så mycket annars hade vi kunnat lega där och solat. Men vi gick upp och la oss på en filt på gräset och åt en varsin glass istället :)
Var verkligen jätte skönt att komma ut på landet och bara vara, måste vi verkligen göra om tjejor :D <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0