tjaaa

Sitter i soffan och myser framför en film nu. Men jag kan inte riktigt koncentrera mig på filmen känner jag..
Är tusen saker som snurrar i mitt huvud! Varför skulle allt hända på en gång för ? Jag tycker det känns jätte jobbigt att det blev som det blev med allt nu att syrran ska få en bebis samma dag som jag tar studenten, jag vill vara hos hon och hjälpa hon/dom samtidigt som jag vill att dom ska vara hos mig på min dag :S
Och mitt upp i allt så åker jag bara i väg dagen efter! Jag vill kunna slappna av och kunna fira min student precis som alla andra alla dagarna ut, känns på nå vis som att jag sviker klassen/vännerna fast än att jag vet att jag inte gör det. Har ju liksom varit med på allt annat med dom och umgåts så mycket som bara gått med dom men ja det känns ändå som så på nå vis.. :O
Och det jag verkligen vill nu är att åka till min älskling och få kramas med han igen. Har verkligen varit jätte jobbigt att vi varit ifrån varandra i nästan två månader! Så det ända som står på min önskelisa just nu är att komma till han, ska bli så skönt :)

Men som sagt det är jobbigt att allt skulle precis hända på samma gång. Men jag får göra det bästa utav sittuationen!
Allt kommer bli kanon, jag tar studenten och njuter av dagen med släkt och vänner och sen kliver jag upp tidigt som satan dagen därpå och åker till robin och lever i ett paradis med honom där tills vi vill åka hem igen och när jag kommer hem får jag träffa familjen, den nya lilla grabben som kommit till världen och mina kära vänner :D

Oj vilket tråkigt inlägg det blev men jag kände att jag behövde få rensa av mig lite tankar och känslor! Känns faktiskt lite bättre nu, ser fram emot allt som kommer att hända och ni får inte tro nå annat.
Jag älskar förändringar och spännande saker och det är verkligen något jag kommer att få uppleva nu! Livet ska vara ett äventyr och man ska inte stanna kvar i samma mönster som man levt i alla år..
Nu ska jag se klart på filmen, känns som att jag har missat typ halva ;P
Puss och god natt <3

Kommentarer
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

Älskade gumman, vi kommer sakna dej.

De är JÄTTE tråkigt och jobbigt att du ska åka men jag vi förstår de.

Du ska göra din livs resa nu.

Vi finns kvar..

De va synd att allting blev samtidigt men de kommer gå, jag kommer tänka på dej hela dagen du ta studenten.

Älskar dej vännen. jag finns här puss

2009-06-06 @ 12:42:49
URL: http://livetsommammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0