Torsdag

Halloj!

Vart en himla lyckad dag igår. När vi kom ut till galström så fick vi gå någon guide runda runt där i en timme, det var väl inte så kul om man säger så men sen så gick vi in till själva mat restaurangen och åt och det var verkligen jätte god mat! Och sen efter maten kom dom med kaffe till oss och då satt vi och väntade på att vi skulle få någon efterrätt till de och till slut ser matilda att dom bär ut något till alla så vi vart skit glada men när dom kommer närmare då ser vi att det var en yngka liten pepparkaka var, haha fan vad besviken vi blev :P
Blev ingen buss för oss hem utan jocke hade tagit sin bil dit så vi trängde in oss i den men det vart för trångt så jag och matilda la oss i bagageluckan och åkte där. Haha vi tyckte det var skit kul att åka där bak! Fast det var ju inte sån bra ide med tanken på om vi skulle ha krockat, vad hade liksom hänt med oss då :O Jaja kul var det iaf och överlevde gjorde vi ;)
Jag matilda och malin åkte hem till matilda och hämtade lite vin och sen gick vi in på cleo en sväng innan vi drog hem till alex där dom andra var! Blev lite för fest där med dans och himla mycket fnitter och sen gick vi ner till bk och träffade lite folk och hade det trevligt.

I morse mådde man ju mindre bra, fy fasen vilken huvudverk jag hade. Gick inte att sova, jag vaknade fem och då fick jag för mig att jag ville prata med robin och eftersom hans telefon har kommit bort så mailade jag honom istället! Vi hade ju 10 månader igår hihii :)
Sen la jag ifrån mig datorn och somnade om någon timme..
Klockan tolv kom mormor hit och hämtade mig för att jag skulle följa med hon ut till birsta och shoppa lite. Blev två toppar och ett linne som man kan ha till och från stranden!
Efter vi ätit middag och så ska vi åka till mina kusiner och fira johan som fyller 15 år så det blir tårta och kakor för mig idag :D

Hehe ja dansa det tycker vi om iaf haha ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0