älskade du! ♥

Jag är så otroligt glad över att det blev vi gubben! Det går knappt beskriva hur mycket jag tycker om dig, du är verkligen bäst på alla tänkbara sätt. Sitter nu och tänker på hur sjukt jobbigt det kommer att bli när vi ska vara ifrån varandra. Det är liksom inte bara en vecka eller två utan det är nästan två månader :O
Jag hoppas verkligen att tiden kommer gå fort under den tiden.. Även fast att jag kommer ha mycket att se fram i mot här hemma så kommer det hela tiden finnas en stor saknad efter dig!
Åh usch jag försöker verkligen att vända allt till det possitiva hela tiden, men varje dag får jag en klump i magen när jag tänker på att det faktiskt är snart du ska åka!!

Jag älskar dig hjärtat :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0