bakisdag!

Igår blev det utgång med matilda. Vi satt hemma hos hon först och drack vin och hade jätte mysigt :) Vid halv tolv började vi gå ner mot stan men vi kom inte många meter förns vi eller snarare jag höll på frysa ihjäl :P Var svin kallt ute, så jag ringde och kollade med mamma om hon kunde komma skjutsa ner oss till stan. Och så gullig som hon är så gör hon det, tack för det mammsi :)
När vi kom ner till stan var det jävulst lång kö på alla krogar så vi beslutade oss för att vi inte ville stå i någon sån och frysa, så vi gick till irish istället.. Hahaa och där inne var det någon som gick och fes hela tiden. Vi höll på dö vart man än gick så luktade det skit :P Hahaa vem går ut på krogen och fiser :O Riktigt jävla äckligt var det!
Vi var där till två och sen försökte jag få tag på robin för att kolla om vi skulle göra sällskap hem, men då hade hans mobil dött och daniel svarade inte heller på sin telefon och då vart jag sur och bestämde mig för att gå hem. Och fy fan vad kallt det var :/
När jag kom hem hade robin precis kommit hem han med men han hade så klart åkt taxi hem. Något störande, hade han bara hört av sig så hade ju jag kunnat åkt taxi med han :P Men men förrutom det så hade jag jätte kul igår! Tack för kvällen matilda :D

I morse vaknade både jag och robin med världens baksmälla haha fy fan det bara dunkar i huvudet på oss :P Vi låg i sängen och myste en bra stund innan vi klev upp. Vid halv elva kom daniel så då klev vi upp och gjorde i ordning frukost :)
Nu ska jag ta mig en dusch och försöka bli lite pigg och fräsch ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0