Blev lite shopping idag..

Har varit ner på stan en sväng idag och shoppat lite. Dock inte till mig själv utan det blev födelsedagspresenter :P
Har handlat till både mamma och pappa, så nu är det robin och therese kvar! Alla fyller år samma månad, ganska drygt för det blir inte många kronor över till mig själv.. En sak som ska prioriteras den här månaden är iaf att gå till frissan! Har en stor utväxt som måste bort. Vissa tycker att det inte syns men jag ser det och vet om att det är där :P

Nu har jag precis kommit hem och det första jag gjorde var faktiskt att sätta mig här hahaa, nörden ;)
Älsklingen kommer strax hem och då ska vi fara och handla och sen åka hem till hans mamma. Dom är bort rest så vi ska passa lilla lotta och vara där tills i morgon :)
Har bjudit dit daniel och ziri på tacos ikväll, så det blir myys :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0