Dagen..

Idag har jag endast haft en lektion som var cirka 40 minuter.. Den började 20 över tre och då redovisade jag, matilda och malin vårat uf företag så nu är allt klart med det. Undra bara vad vi får för betyg :O Jag tror på ett g med tanken på att vi inte har varit så jätte angacherad, vi har liksom gått och hoppats på att ingen ska höra av sig och vilja ha nå barnkalas haha seriöst företag va? ;P Barnkalas var inte våran grejj!
Efter våran redovisning gick jag till friskis och körde ett puls/medel pass och satan vad jobbigt det var men det var jävligt skönt :) Efter träningen kom robin och hämtade mig och då for vi till statoil och tvättade bilen både in och utvändigt och gud vilken skillnad det blev på den, ser ut som ny nu :P
Har precis ätit, blev en väldigt sen middag idag men väntar man på nått gått väntar man aldrig för länge ;) Jag fick i mig 8 våfflor haha så ni kan ju tänka er hur mätt jag är nu ;P

Kommentarer
Postat av: Ziri

Hihi, sötgumman :D Jag såg på din blogg imorse att det var våffeldagen idag, så jag fick våfflor efter jobbet jag med :D Hihi.

2009-03-25 @ 21:47:00
URL: http://zems.blogg.se/
Postat av: Linda

hehe gullnos! :D Det är ju grymt gott ;)

2009-03-25 @ 22:32:52
URL: http://lindakallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0