Du & din partner!

Hur träffades ni? Ja man kan väl säga att vi fick den första kontakten på bergafjärden ;)
Hur länge har ni varit tillsammans? Snart åtta månader :D
Bor ni ihop? Japp
Har ni barn? Näe inte än, om nått år kanske :P
Har båda körkort? Yes
Isåfall, vem kör bäst? Jao det beror på ;) Men det känns som att han är mer bilvan :P
Kommer du ihåg er första kyss? Oh jaa ;D
Vem sa "Jag älskar dig" först? Hm.. jag tror faktiskt att det var jag (a)
Vem är äldst? Robin
Vem fyller först på året? Jag
Vem är längst? Robin, tack och lov  ;P
Vem sjunger bäst? Haha jag tror vi är ganska lika där!
Håller ni i handen på stan? Såklart :)
Var nån av er oskuld när ni träffades? Näe.. :P
Kände ni varann innan ni blev ihop? Kände kan jag väl inte påstå men vi visste vem den andre var
Vad har ni gemensamt? En heldel! Men något som kan nämnas är att vi båda har en sjukt rolig humor och att vi är lika tjurig, hahaa ;)
Blev du kär i första ögonkastet? Jaaa :)
Har ni någon speciell låt? Njee
Har ni några "fri kort"? Verkligen inte!
Har ni stora framtidsplaner? Absolut, ni skulle bara veta ;)
Har ni gråtit i varandras armar? Ja ett par tårar har man väl fällt.
Har ni varit utomlands tillammans? Inte än, men snaart så :)
Vilket är ert bästa minne? De finns ett par stycken och fler kommer det att bli :)
Vem lagar bäst mat? Det är nog jag ;P
Vad gör ni en vanlig vardagskväll? Myser i soffan framför tv:n
Ger ni alltid varandra en puss när ni ses? Självklart!
Bodde ni långt ifrån varandra när ni träffades första gången? Ne det kan jag inte påstå ;)
Blir du lätt svartsjuk? Njao, jag är svartsjuk av mig men har aldrig behövt visa det för honom!
Brukar ni bråka? Nej! Men vi båda tycker om att diskutera i fall det ska behövas, det vill säga att vi är väldigt tjuriga av oss haha men det går över lika snabbt ;)
Ringer eller SMS:ar ni mest? Ringer
Vilken är hans/hennes finaste kroppsdel? I like it all ;)
Brukar nån av er prata i sömnen? näe inte prata med det har hänt att vi båda har fått en eller annan skrattattack i sömnen ;P

Kommentarer
Postat av: matilda

SÖTISAR :D

2009-03-18 @ 13:40:38
URL: http://matildaw.bloggagratis,se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0