första dagen på praktiken

I dag började praktiken och det känns jätte bra redan efter första dagen :) Jag är på cafet afmidor som ligger nedanför charm! Och idag har jag jobbat med cattis och chefen (kan inte stava hennes namn) :P. Allt har gått jätte bra och dom har varit super gulliga mot mig, har fått gjort det mesta som att göra luncher, mackor, stått i kassan, skött disken osv så det känns jätte kul att man redan har fått kommit in i det mesta. Också får jag gratis lunch och fika där på dagarna och det ju ett himla plus ;)
Och inte nog med det så har jag inte så tokiga arbetstider heller! Som idag började jag elva och slutade halv fyra :)

Nu har jag precis ätit middag! Har tvättstugan ikväll så ska pallra mig ner dit nu och köra i gång några maskiner..
Puss & kram :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0