fredagen den 13

Såg nu att det är fredagen den 13 idag! Skumt, för det var ju de förra månaden också :O Det är bäst man är på sin vakt idag då haha, med min tur så lär det väl hända något :P

Idag är det fredag och det betyder att det är helg :D Blev ingen skola för mig idag, lallalaaa .. ;)
Nu kom jag precis hem! Har varit hos therese och melwin och hälsat på. Mamma och elin var också där så det blev en liten mysstund med min kära famlij :) Fikade blåbärsmuffins och bullar också så nu är jag mätt kan jag lova haha ;P
Efter vi fikat klart följde jag med dom ut till birsta en snabbis för att uträtta lite ärenden och nu är jag hemma!
Har fruktansvärd träningsverk i benen idag så jag tror jag dör snart haha snacka om att man är otränad, har inte alls samma kondition och muskler som förut :P
Förut hade jag till och med muskler på armarna så att det syndes, gud vad fult det var. Så vill jag inte ha igen iaf, känns inte som att det passar på en tjej! Men det där är väl en smak sak det..

Kommentarer
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

mysigt med ert besök..:)

2009-03-13 @ 13:40:24
URL: http://livetsommammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0