god morgon :)

Då var det söndag igen, buhuu jag vill ha mera helg! ;P
Den här helgen har verkligen varit toppen. I fredags blev det ju klassfest och där hade jag jätte roligt, ha sån jäkla skön klass. Går fan inte att ha tråkigt med dessa fyllskallar ;) Kvällen avslutades med att jag köpte med mig subway och tog bussen till viforsen till robins mamma. Och vipps så såg jag att jag hade farit förbi busshållplatsen som jag skulle hoppa av på så jag fick gå en bra bit sen hahaa klaaant ;) Robin och stoffe kom och mötte mig som tur var så jag slapp gå själv i mörkret! Sen satt vi uppe ett bra tag och surrade, drack öl och hade riktigt trevligt. Och till slut blev det myys och natti med hjärtat mitt ;D

Igår morse låg vi och drog oss och myste tillsammans läänge innan vi klev upp och åt frukost med dom andra, underbar morgon :) Halv tolv for vi hem och fixade oss och sen for vi till therese och firade hon på sin 22 års dag :D
Sen på kvällen var vi ut och åt och bowlade på olearys med robins familj! Var hur mysigt och roligt som helst :)

Bilder på mina små älsklingar ifrån kalaset igår :D


Kommentarer
Postat av: matilda

gud vad söt både Melwin och Elin är :) småpluttarna =D <3<3

2009-04-24 @ 21:20:44
URL: http://matildaw.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0