Grattis på 25 årsdagen älskling :D

Igår kväll var vi bjudna på middag ute på alnön hos robins pappa. Hade jätte mysigt och trevligt hela kvällen :D Blev ganska mycket vin, lets dance och en massa surr ;)
Daniel kom ut och umgicks med oss också och sen vid ett kom hampus och hans tjej och då åkte alla vi med daniel in till stan. Och då blev det natti för mig och robin!

Idag är det inte vilken dag som helst utan det är robins födelsedag :D Dagen började med myys och sen klev jag upp och fixade en riktigt smarrig frukost till oss också fick han sin present utav mig. Och det var ett jätte fint halsband :)
Och sen har vi haft främmande här av både hans och min släkt så det har varit mycket fika och älsklingen har fått jätte mycket fint!
Ikväll blir det tacos här hemma med daniel och ziri och sen blir det lite fest för honom ;D

Kommentarer
Postat av: Therese Gravid och Melwins Mamma

GRATTIS Robin

2009-03-21 @ 19:53:34
URL: http://livetsommammma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0