halloj :)

Igår blev det en lugn dag för mig. Var ut och gick en sväng och sen när älsklingen kom hem blev det middag och mys med honom innan jag hämtade upp matilda och milla :)
Vi for först till ok och tankade och där glodde alla på oss, haha matilda tog med sig milla ur bilen och stog där med hon när jag tankade :P Haha snacka om att den där katten är som en liten hund, hon får vara med på allt ;)
Sen for vi till ica och handlade en massa godis och sen hem till matildas lägenhet och myste! Kollade på linda rosings program och desperate housewives. Fast jag kan inte påstå att vi hängde med så mycket, blev mest en massa surr ;D

Nu har jag precis kommit hem ifrån affärn.. Blev jätte sugen på jordgubbskräm förut men då såg jag att mjölken var slut så var tvungen att gå och handla det :P
Vet inte riktigt vad jag ska hitta på idag. Men ska ta mig en dusch nu till att börja med ;)
Puss !

Sju månader igår <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0