heeelg ;)

I morse klev jag upp vid nio och fixade mig och åt frukost. Sen gick jag ner till frissan till tio och färgade och la nya slingor på det! Vart jätte fint, precis så som det har blivit dom senaste gångerna :) Känns jätte skönt att ha fått bort utväxten och fått upp färgen igen, för nu på slutet hade det blivit himla blekt. När jag var klar där träffade jag mamma på stan och då blev det lite shopping för oss, köpte bland annat tyget och allt material till min balklänning så nu är det bara att sy den vilket min kära mormor och hennes kompis ska göra :)
Sen blev det en lunch på åhlens cafe och då träffade jag sandra. Åh vad roligt det var att se hon och hennes söta mage :D Gah jag blev nästan lite små avis om jag ska vara ärlig hehe det såg jätte mysigt ut att ha en bebis mage. Hon ska ha om bara två dagar, ååh jag hoppas allt går bra för dig gumman! :)

Ikväll blir det klassfest hemma hos jocke och sen blir det troligen krogen lite senare :D Känner mig grymt peppad på fest ikväll, men som alltiid så vet jag inte vad jag ska ha på mig hahaa men det löser sig nog typ sista tio minutrarna som alltid innan man ska ut ;P
Nu måste jag kila, puss :)

Och grattis till lisa som tog körkortet idag! :D

Kommentarer
Postat av: lisa

tack gumsan! :D

2009-03-27 @ 20:37:33
URL: http://lisamarielind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Vad heter du??:
Kom ihåg mig?

E-Mail (De är bara jag som ser den): (publiceras ej)

URL/Om du ha blogg, lämna gärna din blogg adress så jag kan kika på dej:

Lämna gärna ett av tryck här:

Trackback
RSS 2.0